Kommunikation og konflikthåndtering

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus.
Tilmeld dig kursusagenten
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette kursus. Tilmelder du dig kursusagenten, giver du samtidig tilladelse til at vi sender dig service-mails. Du vil modtage en bekræftelse. Modtager du den ikke, så tjek dit spamfilter.
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
44853-kommunikation-og-konflikthaandtering-service
Her er kursister i gang med "SODUKO-øvelsen", hvor kursisterne inddeles i hold og skal løse en opgave og får mulighed for at afprøve værktøjerne til konflikthåndtering.
Jeg elsker mit arbejde
Lone, kursist
Jeg samarbejder med mange nye kollegaer til dagligt, derfor er det fedt at få en masse nye spændende værktøjer, så vi kan få det bedste ud af hinanden.
Nu kan jeg undgå konflikter med god kommunikation
Günay Vural – Betonchauffør Unicon A/S
Der kan være en tendens til en hård tone i vores branche, så det at kunne læse og forstå mennesker, det kan jeg putte direkte ind i dagligdagen, hvor det kan kræve meget kommunikation at løse opgaverne.

Nu ved jeg, hvordan jeg undgår at optrappe en konflikt og kan i stedet løse den med god kommunikation.
Info om fag
44853 - Kommunikation og konflikthåndtering - service

Målgruppe: Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbydes AMU-uddannelser.

Beskrivelse: Deltageren kan skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og -dæmpende adfærd og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser.
Endvidere kan deltageren anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v. Der ud over kan deltageren udvise forståelse for krisereaktioner.
Endelig kan deltageren anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejds-situationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.

Fagnummer: 44853 Kommunikation og konflikthåndtering - service Varighed: 3 dage Pris for ikke højtuddannet ansat: DKK 624,00 Pris for ledig eller højtuddannet ansat: DKK 2.202,25